طراحی و ساخت دستگاه های تست الکتریکی و الکترونیکی

مهان آیریک ایرانیان (ایما)

این دستگاه برای تست و تنظیم چرخ های هواپیما در هنگام فرود طراحی و ساخته شده است و شرایط محیطی را برای تست قطعات ضد لغزش فراهم می کند و نتایج تست را نمایش می دهد.

دستگاه های تست الکترواویونیکی

ANTI SKID 737-300

این دستگاه با قابلیت برنامه ریزی داخلی خود برای تست تمامی کلیدها و چراغ ها طراحی و ساخته شده است و قابلیت پوشش تمامی قسمت های کنترل صدا اکثر هواپیماها را دارد. همچنین قابلیت نمایش جابجایی حجم قطعات را نیز دارد.

audio control panel copy

AUDIO CONTROL PANEL

این دستگاه برای تست و بررسی سلامت تمامی قطعات مربوط به سیستم های ارتباطی داخلی هواپیما طراحی و ساخته شده است.

ecu copy

ESU TESTER PASICS

این دستگاه برای تشخیص یخ روی قطعات و اندازه گیری فرکانس و ولتاژ خروجی جزء هواپیمای مربوطه طراحی و ساخته شده است.این دستگاه مربوط به هواپیمای CRJ200 بوده و برای انواع هواپیماهای بوئینگ و ایرباس قابل ارتقا می باشد.

ice det

ICE DETECTOR

این دستگاه برای تست قطعه GCU هواپیمای B737 و تعیین سطح ولتاژ، جریان و فرکانس ورودی قطعه مربوطه هواپیما طراحی و ساخته شده است و از این رو می تواند تمامی شرایط قطعه مذکور را بررسی و ایرادات را نشان دهد. از طریق عناصر نمایشگر روی دستگاه تست.

Untitled 1

GENERAL CONTROL UNIT

این دستگاه برای تست دتکتور دود انواع هواپیماهای مسافربری اعم از CRJ200 و B737 طراحی و ساخته شده است و همچنین دارای قابلیت شبیه سازی دود در محیط، خواندن مقادیر ولتاژ خروجی و اندازه گیری جریان الکتریکی هواپیمای مربوطه می باشد. 

457

SMOKE DETECTOR

این دستگاه برای نمایش عملکرد واحد کنترل حرارت پنجره طراحی و ساخته شده است و قابلیت انتخاب نوع خروجی برای نمایش را دارد.دستگاه مربوط به B737 بوده و برای انواع هواپیماهای بوئینگ و ایرباس قابل ارتقا می باشد.

44

WINDOW HEAT CONTROL UNIT